Nouveau produit
• Motor WTP Diesel (Ricardo) heavy duty
• Alternator Wattpower
• Trifazic
Ce produit n'est plus en stock
Date de disponibilité:
Generator curent 150 kVA / 120 kW
• Motor WTP Diesel (Ricardo) heavy duty
• Alternator Wattpower
• Trifazic
Destinataire :
* Champs requis
OU Annuler
Puissance maximale | 150 kVA / 120 kW |
Puissance nominale | 135 kVA / 108 kW |
Nombre de phase | trifazic |
Tension | 230 / 400 V |
Fréquence | 50 Hz |
Facteur puissance (cos φ) | 0.8 |
Moteur | WTP Diesel |
Réf. moteur | N6105BZLDS |
Cylindres / disposition | 6 in linie |
Cylindrée | 7010 cmc |
Carburant | Motorina |
Type aspiration | aspiratie naturala |
Puissance maximale moteur | 180CP |
Type de régulation | mecanic |
Système de refroidissement | cu lichid |
Vitesse | 1500 RPM |
Alternateur | WATTPOWER |
Nombre de pôles de l'alternateur | 4 |
Régulateur de tension | electronic / AVR |
Capacité du réservoir de carburant | minim 8 ore |
Grup electrogen de inaltă calitate, fiabil și complet. Design compact, exploatare și mentenamță facile. Fiecare grup electrogen este subiectul unui program complet de teste care include printre altele testare la capacitate maximă sau testarea tuturor funcțiilor de siguranță. Grupul electrogen este proiectat astfel încât sa fie compatibil cu o gamă largă de opțiuni și accesorii.
• Motor WTP Diesel (Ricardo) heavy duty
• 4 timpi, 1500 RPM, racit cu lichid
• Injecție directă a combustibilului
• Radiator supradimensionat cu ventilator mecanic
• Grilaj de protectie pentru partile in miscare sau pentru cele fierbinti
• Starter electric si alternator pentru incarcarea bateriei
• Incalzitor auxiliar pentru antigel
• Rezervor de combustibil integrat in sasiu cu izolare anti-vibratii
• Esapament industrial cu rol de reducere a zgomotului
• Redresor pentru incarcarea bateriei in timpul stationarii
• Manual de utilizare si instalare
Grupul electrogen este echipat cu un motor diesel Ricardo performant, modern si fiabil. Acest motor are aspiratie naturala iar turatia se regleaza automat in functie de sarcina cu ajutorul unui regulator de turatie. Racirea se face cu lichid iar ventilatorul radiatorului este mecanic. Temperatura motorului si presiunea uleiului sunt permanent monitorizate prin senzori dedicati. Partile in miscare sau fierbinti sunt protejate cu grilaj. Pornirea se realizeaza cu starter electric iar bateria este incarcata in timpul functionarii de catre alternatorul motorului iar in timpul stationarii de catre un redresor (la modelele cu AAR/ATS). Evacuarea gazelor arse se realizeaza prin toba de esapament de tip industrial care are rol de reducere a zgomotului. Motorul este conceput in concordanta cu cele mai noi directive europene si internationale in ceea ce priveste emisia de noxe pentru categoria de motoare de uz industrial.
• Motor diesel, in 4 timpi, 1500 RPM, racit cu lichid, heavy duty
• Alternator sincron, 4 poli, fara perii, autoexcitat si autoventilat
• Clasă de izolare H
• Clasă de protecție de la IP21 la IP23
• Regulator de tensiune electronic automat (AVR)
• Factorul de putere (cos fi) este 0.8
Caracteristicile modulului de comanda si control sunt urmatoarele:
• este controlat de microprocesor
• display LCD
• transfer automat intre retea si generator
• posibilitate de programare
• control de la distanta
• istoric al operatiunilor
Parametri urmariti:
Motor
• turatie motor
• presiune ulei
• temperatura lichid racire
• tensiune baterie
Generator (alternator)
• tensiune (L-L, L-N)
• Intensitate
• Frecventa
Retea
• tensiune (L-L, L-N)
• Frecventa
Modulul de comanda si control protejeaza grupul electrogen prin:
Avertizari la:
• esec incarcare
• sub / supratensiune baterie
• esec oprire
• sub / supratensiune generator
• sub / suprafrecventa generator
• sub / supraturatie motor
• presiune scazuta ulei
• temperatura ridicata lichid racire.
Opriri in caz de:
• esec pornire
• oprire de urgenta
• presiune scazuta ulei
• temperatura ridicata lichid racire
• sub / supratensiune generator
• sub / suprafrecventa generator
• sub / supraturatie motor
• sub / suprafrecventa generator
• sub / supraturatie motor
• suprasarcina / supracurent generator
• Realizat din otel galvanizat
• Echipat cu tampoane si suporti anti-vibratii
• Are montat în interior rezervorul de combustibil
• Prevăzut cu cuva de colectare a lichidelor
• Asigură o autonomie de minim 8 ore de funcționare la putere maximă
• Rezervor de combustibil extern (opțional)
• Carcasele sunt proiectate pe principiul modularității
• Fără suduri
• Prevăzute cu uși pe ambele părți
• Părțile metalice sunt vopsite în câmp electrostatic
• Sistem de evacuare a gazelor arse protejat termic
• Echipate cu buton de oprire de urgență
• Ridicare și manevrare ușoare
• Facilitează operațiunile de mentenanță
• Eșapament industrial cu rol de reducere a zgomotului
• Urmareste permanent tensiunea de la sursa primara (retea)
• În cazul detectarii unor abateri de la parametrii prestabiliti (tensiune si/sau frecventa), porneste motorul, decupleaza consumatorul de la sursa primara si il cupleaza la grupul electrogen
• Cand tensiunea de la retea revine la parametrii normali, sarcina este decuplata de la grup si este reconectata la retea iar motorul este oprit
• Contactori cu interblocare electrica si mecanica