Generator curent 150 kVA / 120 kW

Nouveau produit

• Motor WTP Diesel (Ricardo) heavy duty
• Alternator Wattpower
• Trifazic

Plus de détails

10 276 € fara TVA

  • avec boîtier d'insonorisation
  • avec boitier ATS

Fiche technique

Puissance maximale150 kVA / 120 kW
Puissance nominale135 kVA / 108 kW
Nombre de phasetrifazic
Tension230 / 400 V
Fréquence50 Hz
Facteur puissance (cos φ)0.8
MoteurWTP Diesel
Réf. moteurN6105BZLDS
Cylindres / disposition6 in linie
Cylindrée7010 cmc
CarburantMotorina
Type aspirationaspiratie naturala
Puissance maximale moteur180CP
Type de régulationmecanic
Système de refroidissementcu lichid
Vitesse1500 RPM
AlternateurWATTPOWER
Nombre de pôles de l'alternateur4
Régulateur de tensionelectronic / AVR
Capacité du réservoir de carburantminim 8 ore

En savoir plus

Dotări standard

Grup electrogen de inaltă calitate, fiabil și complet. Design compact, exploatare și mentenamță facile. Fiecare grup electrogen este subiectul unui program complet de teste care include printre altele testare la capacitate maximă sau testarea tuturor funcțiilor de siguranță. Grupul electrogen este proiectat astfel încât sa fie compatibil cu o gamă largă de opțiuni și accesorii.

Motor

Motor generator curent electric

• Motor WTP Diesel (Ricardo) heavy duty
• 4 timpi, 1500 RPM, racit cu lichid
• Injecție directă a combustibilului
• Radiator supradimensionat cu ventilator mecanic
• Grilaj de protectie pentru partile in miscare sau pentru cele fierbinti
• Starter electric si alternator pentru incarcarea bateriei
• Incalzitor auxiliar pentru antigel
• Rezervor de combustibil integrat in sasiu cu izolare anti-vibratii
• Esapament industrial cu rol de reducere a zgomotului
• Redresor pentru incarcarea bateriei in timpul stationarii
• Manual de utilizare si instalare

Grupul electrogen este echipat cu un motor diesel Ricardo performant, modern si fiabil. Acest motor are aspiratie naturala iar turatia se regleaza automat in functie de sarcina cu ajutorul unui regulator de turatie. Racirea se face cu lichid iar ventilatorul radiatorului este mecanic. Temperatura motorului si presiunea uleiului sunt permanent monitorizate prin senzori dedicati. Partile in miscare sau fierbinti sunt protejate cu grilaj. Pornirea se realizeaza cu starter electric iar bateria este incarcata in timpul functionarii de catre alternatorul motorului iar in timpul stationarii de catre un redresor (la modelele cu AAR/ATS). Evacuarea gazelor arse se realizeaza prin toba de esapament de tip industrial care are rol de reducere a zgomotului. Motorul este conceput in concordanta cu cele mai noi directive europene si internationale in ceea ce priveste emisia de noxe pentru categoria de motoare de uz industrial.

Alternator

Alternator generator curent electric

• Motor diesel, in 4 timpi, 1500 RPM, racit cu lichid, heavy duty
• Alternator sincron, 4 poli, fara perii, autoexcitat si autoventilat
• Clasă de izolare H
• Clasă de protecție de la IP21 la IP23
• Regulator de tensiune electronic automat (AVR)
• Factorul de putere (cos fi) este 0.8

Modulul de comandă și control DKG 309

Panou comanda generator electric

Caracteristicile modulului de comanda si control sunt urmatoarele:
• este controlat de microprocesor
• display LCD
• transfer automat intre retea si generator
• posibilitate de programare
• control de la distanta
• istoric al operatiunilor

Parametri urmariti:

Motor
• turatie motor
• presiune ulei
• temperatura lichid racire
• tensiune baterie

Generator (alternator)
• tensiune (L-L, L-N)
• Intensitate
• Frecventa

Retea
• tensiune (L-L, L-N)
• Frecventa

Modulul de comanda si control protejeaza grupul electrogen prin:

Avertizari la:
• esec incarcare
• sub / supratensiune baterie
• esec oprire
• sub / supratensiune generator
• sub / suprafrecventa generator
• sub / supraturatie motor
• presiune scazuta ulei
• temperatura ridicata lichid racire.

Opriri in caz de:
• esec pornire
• oprire de urgenta
• presiune scazuta ulei
• temperatura ridicata lichid racire
• sub / supratensiune generator
• sub / suprafrecventa generator
• sub / supraturatie motor
• sub / suprafrecventa generator
• sub / supraturatie motor
• suprasarcina / supracurent generator


Șasiu

Sasiu generator electric

• Realizat din otel galvanizat
• Echipat cu tampoane si suporti anti-vibratii
• Are montat în interior rezervorul de combustibil
• Prevăzut cu cuva de colectare a lichidelor

Rezervorul de combustibil

Rezervor grup electrogen

• Asigură o autonomie de minim 8 ore de funcționare la putere maximă
• Rezervor de combustibil extern (opțional)

Carcasă de protecție si insonorizare

Carcasa insonorizanta generator curent electric

• Carcasele sunt proiectate pe principiul modularității
• Fără suduri
• Prevăzute cu uși pe ambele părți
• Părțile metalice sunt vopsite în câmp electrostatic
• Sistem de evacuare a gazelor arse protejat termic
• Echipate cu buton de oprire de urgență
• Ridicare și manevrare ușoare
• Facilitează operațiunile de mentenanță
• Eșapament industrial cu rol de reducere a zgomotului

Automatizare (AAR / ATS)

Automatizare generator

• Urmareste permanent tensiunea de la sursa primara (retea)
• În cazul detectarii unor abateri de la parametrii prestabiliti (tensiune si/sau frecventa), porneste motorul, decupleaza consumatorul de la sursa primara si il cupleaza la grupul electrogen
• Cand tensiunea de la retea revine la parametrii normali, sarcina este decuplata de la grup si este reconectata la retea iar motorul este oprit
• Contactori cu interblocare electrica si mecanica

30 autres produits dans la même catégorie :