Nouveau produit
Generator curent 50 kVA 40 kW, motor Perkins, alternator MeccAlte, diesel, trifazat, cu automatizare
Ce produit n'est plus en stock
Date de disponibilité:
Generator curent 50 kVA Perkins
Generator curent 50 kVA 40 kW, motor Perkins, alternator MeccAlte, diesel, trifazat, cu automatizare
Destinataire :
* Champs requis
OU Annuler
Puissance maximale | 50 kVA / 40 kW |
Puissance nominale | 45 kVA / 36 kW |
Nombre de phase | trifazic |
Tension | 230 / 400 V |
Fréquence | 50 Hz |
Facteur puissance (cos φ) | 0.8 |
Moteur | Perkins |
Réf. moteur | 1103A-33TG1 |
Cylindres / disposition | 3 in linie |
Cylindrée | 3300 cmc |
Carburant | Motorina |
Type aspiration | Turbo |
Puissance maximale moteur | 61 CP |
Type de régulation | electronic |
Système de refroidissement | cu lichid |
Vitesse | 1500 RPM |
Alternateur | Mecc Alte |
Nombre de pôles de l'alternateur | 4 |
Régulateur de tension | electronic / AVR |
Capacité du réservoir de carburant | minim 8 ore |
P 50 este un grup electrogen (generator curent) stationar, de uz industrial, trifazat, cu putere maxima de 50 kVA echipat cu un motor diesel Perkins si cu un alternator MeccAlte. Grupul poate fi utilizat atat pentru alimentarea continua cu energie (prime) cat si pentru interventie automata in caz de urgenta (stand-by) si este conceput sa lucreze in conditii dificile in industrie si agricultura sau pe santiere. P 50 poate fi dotat optional cu carcasa de protectie insonorizanta, cu rezervor de combustibil extern sau cu kit de pornire automata si transfer folosit pentru operarea in modul de interventie (stand-by).
• Motor diesel, in 4 timpi, 1500 RPM, racit cu lichid, heavy duty
• Alternator sincron, 4 poli, fara perii
• Panou de comanda si control electronic, de ultima generatie
• Radiator supradimensionat cu ventilator mecanic
• Grilaj de protectie pentru partile in miscare sau pentru cele fierbinti
• Starter electric si alternator pentru incarcarea bateriei
• Incalzitor auxiliar pentru antigel
• Rezervor de combustibil integrat in sasiu cu izolare anti-vibratii
• Esapament industrial cu rol de reducere a zgomotului
• Redresor pentru incarcarea bateriei in timpul stationarii
• Manual de utilizare si instalare
Grupul electrogen este echipat cu un motor diesel performant, modern si fiabil produs de renumita companie britanica Perkins. Acest motor este echipat cu turbocompresor iar turatia se regleaza automat in functie de sarcina cu ajutorul unui regulator de turatie. Racirea se face cu lichid iar ventilatorul radiatorului este mecanic. Temperatura motorului si presiunea uleiului sunt permanent monitorizate prin senzori dedicati. Partile in miscare sau fierbinti sunt protejate cu grilaj. Pornirea se realizeaza cu starter electric iar bateria este incarcata in timpul functionarii de catre alternatorul motorului iar in timpul stationarii de catre un redresor (la modelele cu AAR/ATS). Evacuarea gazelor arse se realizeaza prin toba de esapament de tip industrial care are rol de reducere a zgomotului. Motorul este conceput in concordanta cu cele mai noi directive europene si internationale in ceea ce priveste emisia de noxe pentru categoria de motoare de uz industrial.
Grupul electrogen este echipat cu un alternator sincron, trifazat, fără perii, autoexcitat si autoventilat produs de renumita companie italiana MeccAlte. Tensiunea este reglata de un regulator electronic de tensiune (AVR), iar factorul de putere (cos fi) este 0.8.
Modulul de comanda si control produs de compania britanica Deep Sea Electronics gestioneaza functionarea intregului grup electrogen. Prin intermediul acestuia se comanda pornirea sau oprirea motorului, alegerea unui mod de functionare sau programarea diverselor functii. Tot aici pot fi urmariti parametrii mecanici si electrici ai grupului electrogen.
Caracteristicile modulului de comanda si control sunt urmatoarele:
• este controlat de microprocesor
• display LCD
• transfer automat intre retea si generator
• posibilitate de programare
• control de la distanta
• istoric al operatiunilor
Parametri urmariti:
Motor
• turatie motor
• presiune ulei
• temperatura lichid racire
• tensiune baterie
Generator (alternator)
• tensiune (L-L, L-N)
• Intensitate
• Frecventa
Retea
• tensiune (L-L, L-N)
• Frecventa
Modulul de comanda si control protejeaza grupul electrogen prin:
Avertizari la:
• esec incarcare
• sub / supratensiune baterie
• esec oprire
• sub / supratensiune generator
• sub / suprafrecventa generator
• sub / supraturatie motor
• presiune scazuta ulei
• temperatura ridicata lichid racire.
Opriri in caz de:
• esec pornire
• oprire de urgenta
• presiune scazuta ulei
• temperatura ridicata lichid racire
• sub / supratensiune generator
• sub / suprafrecventa generator
• sub / supraturatie motor
• sub / suprafrecventa generator
• sub / supraturatie motor
• suprasarcina / supracurent generator
Sasiul este realizat din otel galvanizat si este echipat cu tampoane si suporti anti-vibratii. In interiorul sasiului este montat rezervorul de combustibil, iar sub el se gaseste o cuva de colectare a lichidelor care s-ar putea scurge de la motor, evitand astfel poluarea.
Rezervorul este conceput astfel incat sa asigure o autonomie de minim 8 ore de functionare la putere maxima. Optional grupul electrogen poate fi dotat si cu rezervor de combustibil extern marind astfel autonomia in functie de cerinte.
Carcasa grupului electrogen este fabricata din otel, vopsita in camp electrostatic si proiectata modular avand usi de acces si vizitare a motorului si alternatorului pe ambele laturi. Are atat rol de a proteja componentele grupului electrogen cat si de a atenua zgomotul produs la functionare.
Grupul electrogen P 50 poate functiona atat in modul manual, atunci cand cineva actioneaza butoanele comenzilor, cat si in modul automat. Modul automat (stand-by) se foloseste atunci cand generatorul electric este sursa de energie electrica de rezerva in cazul penelor de curent la retea. Generatorul de curent electric cu automatizare (AAR/ATS) prin modulul sau de comanda si control urmareste permanent tensiunea de la sursa primara (retea), iar in cazul detectarii unor abateri de la parametrii prestabiliti (tensiune si/sau frecventa), porneste motorul, decupleaza consumatorul de la sursa primara si il cupleaza la grupul electrogen. Cand tensiunea de la retea revine la parametrii normali, sarcina este decuplata de la grup si este reconectata la retea iar motorul este oprit. Transferul sarcinii de la retea la grup si invers se realizeaza prin intermediul tabloului ATS care contine doi contactori cu interblocare electrica si mecanica comandati de catre modulul de comanda si control.