Produs nou
• Putere maxima: 80 kVA / 64 kW
• Motor: diesel, 1500 rpm
• Tensiune: 230 / 400 V, trifazic
• Curent maxim: 115 A
• Frecventa: 50 Hz
Acest produs nu mai este in stoc
Data disponibilitatii:
Generator curent 80 kVA / 64 kW
• Putere maxima: 80 kVA / 64 kW
• Motor: diesel, 1500 rpm
• Tensiune: 230 / 400 V, trifazic
• Curent maxim: 115 A
• Frecventa: 50 Hz
Destinatar :
* Campuri obligatorii
sau Anuleaza
Putere maxima | 80 kVA / 64 kW |
Putere nominala | 72 kVA / 57 kW |
Numar faze | trifazic |
Tensiune | 230 / 400 V |
Frecventa | 50 Hz |
Factor putere (cos φ) | 0.8 |
Motor | WTP Diesel |
Model motor | N4105ZDS |
Cilindri / configuratie | 4 in linie |
Capacitate cilindrica | 4330 cmc |
Combustibil | Motorina |
Admisie aer | aspiratie naturala |
Putere maxima motor | 90CP |
Regulator turatie | mecanic |
Sistem racire | cu lichid |
Turatie motor | 1500 RPM |
Alternator | WATTPOWER |
Numar poli alternator | 4 |
Regulator tensiune | electronic / AVR |
Rezervor combustibil | minim 8 ore |
Grup electrogen de inaltă calitate, fiabil și complet. Design compact, exploatare și mentenamță facile. Fiecare grup electrogen este subiectul unui program complet de teste care include printre altele testare la capacitate maximă sau testarea tuturor funcțiilor de siguranță. Grupul electrogen este proiectat astfel încât sa fie compatibil cu o gamă largă de opțiuni și accesorii.
• Motor WTP Diesel heavy duty
• 4 timpi, 1500 RPM, racit cu lichid
• Injecție directă a combustibilului
• Radiator supradimensionat cu ventilator mecanic
• Grilaj de protectie pentru partile in miscare sau pentru cele fierbinti
• Starter electric si alternator pentru incarcarea bateriei
• Incalzitor auxiliar pentru antigel
• Rezervor de combustibil integrat in sasiu cu izolare anti-vibratii
• Esapament industrial cu rol de reducere a zgomotului
• Redresor pentru incarcarea bateriei in timpul stationarii
• Manual de utilizare si instalare
• Motor diesel, in 4 timpi, 1500 RPM, racit cu lichid, heavy duty
• Alternator sincron, 4 poli, fara perii, autoexcitat si autoventilat
• Clasă de izolare H
• Clasă de protecție de la IP21 la IP23
• Regulator de tensiune electronic automat (AVR)
• Factorul de putere (cos fi) este 0.8
Caracteristicile modulului de comanda si control sunt urmatoarele:
• este controlat de microprocesor
• display LCD
• transfer automat intre retea si generator
• posibilitate de programare
• control de la distanta
• istoric al operatiunilor
Parametri urmariti:
Motor
• turatie motor
• presiune ulei
• temperatura lichid racire
• tensiune baterie
Generator (alternator)
• tensiune (L-L, L-N)
• Intensitate
• Frecventa
Retea
• tensiune (L-L, L-N)
• Frecventa
Modulul de comanda si control protejeaza grupul electrogen prin:
Avertizari la:
• esec incarcare
• sub / supratensiune baterie
• esec oprire
• sub / supratensiune generator
• sub / suprafrecventa generator
• sub / supraturatie motor
• presiune scazuta ulei
• temperatura ridicata lichid racire.
Opriri in caz de:
• esec pornire
• oprire de urgenta
• presiune scazuta ulei
• temperatura ridicata lichid racire
• sub / supratensiune generator
• sub / suprafrecventa generator
• sub / supraturatie motor
• sub / suprafrecventa generator
• sub / supraturatie motor
• suprasarcina / supracurent generator
• Realizat din otel galvanizat
• Echipat cu tampoane si suporti anti-vibratii
• Are montat în interior rezervorul de combustibil
• Prevăzut cu cuva de colectare a lichidelor
• Asigură o autonomie de minim 8 ore de funcționare la putere maximă
• Rezervor de combustibil extern (opțional)
• Carcasele sunt proiectate pe principiul modularității
• Fără suduri
• Prevăzute cu uși pe ambele părți
• Părțile metalice sunt vopsite în câmp electrostatic
• Sistem de evacuare a gazelor arse protejat termic
• Echipate cu buton de oprire de urgență
• Ridicare și manevrare ușoare
• Facilitează operațiunile de mentenanță
• Eșapament industrial cu rol de reducere a zgomotului
• Urmareste permanent tensiunea de la sursa primara (retea)
• În cazul detectarii unor abateri de la parametrii prestabiliti (tensiune si/sau frecventa), porneste motorul, decupleaza consumatorul de la sursa primara si il cupleaza la grupul electrogen
• Cand tensiunea de la retea revine la parametrii normali, sarcina este decuplata de la grup si este reconectata la retea iar motorul este oprit
• Contactori cu interblocare electrica si mecanica